Zadzwoń: + 48 572 00 11 00

#1
#2
#3
 Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w.
 
 Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w.

 Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w. Czas: 12 godzin    Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w. Cena: 590 pln

 Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w. Termin: ustalony po skompletowaniu grupy

 Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w. Prowadzący: Kinga Kuźma-Gołdanowska

Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w.


 Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w. Formuła: Warsztaty

 Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w. Poziom: Nauczyciele szkoły podstawowej klas 4-8, Nauczyciele szkół średnich (osobna grupa)

 Praktyka nowoczesnego zarządzania pracą w klasie XXI w. Język: Polski (lub opcjonalnie angielski)


Zapisz się


Organizacja: Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują materiały, bibliografię, prezentacje i narzędzia do pracy w klasie oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Materiały: Szkolenie przewidziane dla grupy do 18 osób, szkolenie jest w ¾ warsztatem praktycznym i w ¼ prezentacją teoretyczną. Formuła szkolenia na bazie flipped classroom :

● Duża dawka praktyki;

● Dyskusja i autorefleksja;

● Niezbędna ilość teorii na podsumowanie i uporządkowanie pracy;.

● Ewaluacja szkolenia.


Opis


Podczas szkolenia nauczyciele będą pracować nad następującymi zagadnieniami:

● Uczestnicy przećwiczą pracę z różnymi narzędziami do monitorowania pracy w parach i grupach;

● Przećwiczą jak utrzymać dynamiczny proces uczenia się skoncentrowany na uczniu;

● Dowiedzą się jak tworzyć warunki do pozytywnej ewaluacji, samooceny, informacji zwrotnej w wykonaniu uczniów;

● Poznają techniki motywacyjne w ramach peer-learning;

● Przećwiczą tworzenie, prowadzenie i ewaluację konstruktywnej dyskusji na lekcji;

● Przećwiczą wydawanie jasnych i zwięzłych poleceń;

● Przećwiczą pracę z uczniami w dyscyplinie czasowej;

● Przećwiczą różnicowanie zadań w niejednorodnej klasie;

● Otrzymają podstawową wiedzę jak stosować taxonomię Blooma w praktyce, czyli komu u jakie należy zadawać pytanie.

● Wypełnią kartę podsumowania i ewaluacji szkolenia


Cele


Ten kurs został stworzony dla nauczycieli, którzy chcą dowiedzieć się więcej o zarządzaniu efektywną i nowoczesną klasą, która zachęca do uczestnictwa i angażuje się w naukę, wykorzystując najnowsze techniki i narzędzia.

Nauczyciele dowiedzą się więcej o zarządzaniu klasą poprzez refleksję, obserwację nauczyciela i scenariusze przypadków, które zachęcają do dyskusji i rozwiązywania najczęstszych problemów w klasie. Dzięki intensywnym i angażującym zajęciom uczestnicy dowiedzą się, jak zwiększać motywację poprzez aktywizowanie WSZYSTKICH uczniów, monitorować bieżącą pracę, budować relacje z uczniami, stosować jako standard pracę w parach i grupach, a także zdobędą wskazówki, jak zachęcać uczniów do refleksji nad własną motywacją, pracą i jej oceną.

Nauczyciele przećwiczą planowanie pracy wg nowoczesnych metod i technik pracy. Zdobędą ponadto  podstawową wiedzę o „Visible learning” – widocznym uczeniu się J. Hattie i jak stosować taxonomię Blooma w codziennej pracy na lekcji. Dzięki temu będą mogli projektować lekcje oparte na intensywnej aktywności uczniów a nie nauczyciela i podnieść efektywność  i tempo przyswajania wiedzy przez swoich uczniów.