Zadzwoń: + 48 572 00 11 00

PL

#1
#2
#3
Matematyka | standard
 
Matematyka | standard

Matematyka | standard Czas: 60 godzin   Matematyka | standard Cena: 2100 PLN

Matematyka | standard Termin: ustalony po skompletowaniu grupy

Matematyka | standard Prowadzący: Akademia Smart High

Matematyka | standard


Matematyka | standard Formuła: Kurs

Matematyka | standard Poziom: Uniwersalny

Matematyka | standard Język: Matematyka


Zapisz się


Organizacja: stacjonarnie lub online, dwugodzinne bloki, co tydzień, od października do kwietnia

Materiały: materiały drukowane, materiały elektroniczne, dedykowana grupa kontaktu


Opis


Kurs z matematyki – powtórka wszystkich działów, rozwiązywanie typowych zadań egzaminacyjnych, nauka strategii matematycznych i trening arkuszowy.

 

Zapewniamy

  • Powtórkę i utrwalenie materiału z zakresu podstawy programowej,
  • Rozwiązanie arkuszy egzaminacyjnych,
  • Analizę najczęstszych błędów,
  • Mini-warsztaty ze strategii egzaminacyjnych, zarządzania czasem i radzenia sobie z emocjami,
  • Autorskie Grywalizacje – quizy wiedzy na koniec każdego miesiąca – do wygrania nagrody rzeczowe!
  • Egzaminy próbne wraz z konkursem na najlepiej rozwiązany arkusz egzaminacyjny – nagroda: indywidualne konsultacje 1:1 z nauczycielem-mentorem!

 

Forma i organizacja zajęć

  • Zajęcia raz lub dwa razy w tygodniu w godzinach popołudniowych lub weekendowych,
  • Spotkania stacjonarne w Warszawie,
  • Prowadzone przez doświadczonych nauczycieli,
    Materiały drukowane, praca z podręcznikiem + materiały autorskie,
    Możliwość kontaktu rodzica z nauczycielem,
  • Czas trwania kursu: od października do kwietnia.

 

Efekty i rezultaty

  • Poprawa wyników testów ósmoklasisty,
  • Większa pewność siebie ucznia i zmniejszenie stresu przed egzaminem,
  • Utrwalenie materiału z całego cyklu szkoły podstawowej,
  • Umiejętność pracy z arkuszem i wyciągania maksymalnej liczby punktów,
  • Lepsza organizacja nauki i samodzielność w pracy.

Cele


Cele ogólne

  • Systematyczne opanowanie wszystkich obszarów objętych egzaminem ósmoklasisty z matematyki.
  • Wypracowanie strategii egzaminacyjnej: zarządzanie czasem, plan pracy, skuteczna praca z arkuszem.
  • Doskonalenie umiejętności: rachunkowych, interpretacji danych i reprezentacji, oraz rozumowania i argumentacji.

 

Cele szczegółowe

Diagnoza i strategie

  • Mini‑arkusz diagnostyczny; identyfikacja obszarów do wzmocnienia; przygotowanie planu nauki z kamieniami milowymi.

 

Sprawność rachunkowa

  • Obliczenia w pamięci i pisemne: działania na liczbach naturalnych, ułamkach, procentach, proporcjach.

 

Wykorzystywanie i tworzenie informacji

  • Interpretacja danych z tabel, wykresów, tekstów; tworzenie własnych prezentacji danych.

 

Reprezentacje matematyczne

  • Operowanie obiektami matematycznymi: liczby, wzory, działania; modelowanie prostych sytuacji problemowych za pomocą równań.

 

Rozumowanie i argumentacja

  • Konstrukcja logicznych rozwiązań, uzasadnienie odpowiedzi, rozpoznawanie analogii i regularności.

 

Arkusz próbny i feedback

  • Pełna symulacja egzaminu; analiza błędów, refleksja, korekta strategii.

 

Strategia finałowa

  • Wzorce działań na egzaminie, checklisty procedur, powtórki kluczowych zagadnień, zarządzanie stresem i czasem.

 

Kluczowe

  • Rachunki i algorytmy: liczby, ułamki, procenty, proporcje.
  • Dane i ich reprezentacja: wykresy, tabele, teksty.
  • Modelowanie i równania: tworzenie prostych modeli matematycznych.
  • Rozumowanie: uzasadnianie, dowodzenie, łamanie schematów.

 

Portfolio

  • Mini‑arkusz diagnostyczny – z analizą.
  • Zadanie problemowe – wersja przed i po korekcie.
  • Arkusz próbny – z refleksją i poprawkami.

 

Ocenianie i monitorowanie postępu

  • Porównanie wyników diagnostyki i arkusza próbnego.
  • Redukcja błędów rachunkowych, pomyłek logicznych, nieefektywności w zarządzaniu czasem.
  • Osiągnięcie stabilnej i skutecznej strategii rozwiązywania zadań egzaminacyjnych.

 

Materiały i metody

  • Arkusze próbne CKE, zadania z różnych reprezentacji danych, checklisty rozumowania.
  • Techniki: rozwiązywanie krok‑po‑kroku, timing łamigłówek, error log.
  • Dziennik postępów i lista „can‑do” do samoewaluacji.