Zadzwoń: + 48 572 00 11 00

PL

#1
#2
#3
Akademia antystresowa
 
Akademia antystresowa

Akademia antystresowa Czas: 8 godzin   Akademia antystresowa Cena: 280 PLN

Akademia antystresowa Termin: ustalony po skompletowaniu grupy

Akademia antystresowa Prowadzący: Akademia Smart High

Akademia antystresowa


Akademia antystresowa Formuła: Warsztat

Akademia antystresowa Poziom: Uniwersalny

Akademia antystresowa Język: Uniwersalny


Zapisz się


Organizacja: stacjonarnie lub online, dwugodzinne bloki, co tydzień, miesiąc

Materiały: materiały drukowane, materiały elektroniczne, dedykowana grupa kontaktu


Opis


Warsztaty dla uczniów chcących doszlifować sposób pracy z arkuszem maturalnym: zarządzanie czasem, kolejność rozwiązywania zadań, techniki wyboru odpowiedzi. Uczniowie uczą się pracować „pod wynik”. Zajęcia uczące, jak skutecznie rozwiązywać arkusze maturalne. Warsztaty pomagają uczniom planować pracę na egzaminie, rozpoznawać schematy zadań, unikać pułapek i zarządzać czasem.

Warsztaty dla uczestników kursów w wariantach Mentor i VIP.

 

Dla kogo?

Dla uczniów, którzy

  • mają problemy z zarządzaniem czasem na egzaminie,
  • robią błędy mimo znajomości materiału,
  • chcą nauczyć się myśleć punktowo i egzaminacyjnie.

 

Zakres programu

  • taktyka rozwiązywania arkuszy,
  • praca na realnych zadaniach egzaminacyjnych,
  • symulacje matur z analizą wyników,
  • checklisty egzaminacyjne i techniki punktowe.

 

Forma i organizacja

  • cykliczne warsztaty grupowe,
  • arkusze próbne + omówienia indywidualne,
  • pakiet zadań do pracy własnej.

 

Efekty i rezultaty

  • podniesienie wyniku dzięki samej zmianie strategii,
  • większa skuteczność i precyzja rozwiązywania zadań,
  • poczucie kontroli nad egzaminem.

Cele


Cele ogólne

  • Opanowanie skutecznych strategii pracy z arkuszem maturalnym w różnych przedmiotach.
  • Doskonalenie zarządzania czasem, kolejności rozwiązywania zadań i technik punktowych.
  • Rozpoznawanie schematów i unikanie najczęstszych pułapek egzaminacyjnych.
  • Podniesienie wyniku końcowego dzięki optymalizacji sposobu pracy na egzaminie.

 

Cele szczegółowe

Diagnoza stylu pracy

  • Mini-arkusz startowy – analiza tempa, kolejności i sposobu rozwiązywania zadań.
  • Identyfikacja mocnych stron i obszarów wymagających zmiany strategii.

 

Taktyka egzaminacyjna

  • Dobór optymalnej kolejności rozwiązywania zadań w arkuszu.
  • Techniki szybkiej analizy polecenia i identyfikacji „słów kluczy”.

 

Techniki punktowe

  • Praca „pod wynik” – jak zdobywać punkty częściowe i minimalizować straty.
  • Stosowanie checklist egzaminacyjnych.

 

Symulacje i analiza

  • Rozwiązywanie fragmentów arkuszy pod presją czasu.
  • Omawianie najczęściej popełnianych błędów i sposobów ich eliminacji.

 

Plan działania na egzamin

  • Opracowanie indywidualnej strategii na dzień egzaminu.
  • Powtórka kluczowych zasad i technik.

 

Struktura warsztatów

  • Diagnoza stylu pracy, analiza wyników mini-arkusza.
  • Taktyka egzaminacyjna – kolejność zadań, analiza poleceń.
  • Techniki punktowe i checklisty.
  • Symulacja arkusza – praca pod presją czasu.
  • Strategia finałowa i indywidualny plan działania.

 

Kluczowe

  • Strategia: zarządzanie czasem, kolejność zadań, eliminacja błędów.
  • Technika: checklisty, punkty częściowe, analiza poleceń.
  • Praktyka: symulacje, analiza wyników, korekta strategii.

 

Portfolio

  • Mini-arkusz diagnostyczny z analizą.
  • Checklist egzaminacyjna indywidualna.
  • Arkusz próbny z poprawkami i komentarzem.

 

Ocenianie i monitorowanie postępu

  • Porównanie wyników mini-arkusza i arkusza próbnego.
  • Zmniejszenie liczby błędów wynikających z pośpiechu lub złej strategii.
  • Osiągnięcie stabilnego tempa pracy w limicie czasu.

 

Materiały i metody

  • Arkusze próbne CKE i zbiory zadań egzaminacyjnych.
  • Techniki: timing arkuszowy, error log, symulacje pod presją czasu.
  • Dziennik postępów ucznia i lista „can-do” do samoewaluacji.