Zadzwoń: + 48 572 00 11 00
Czas: 6 godzin Cena: 390 pln
Termin: ustalony po skompletowaniu grupy
Prowadzący: Kinga Kuźma-Gołdanowska
Formuła: Warsztaty
Poziom: Nauczyciele szkoły podstawowej klas 4-8, Nauczyciele szkół średnich (osobna grupa)
Język: Polski (lub opcjonalnie angielski)
Zapisz się
Organizacja: Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują materiały, bibliografię, prezentacje i narzędzia do pracy w klasie oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Materiały:
Szkolenie przewidziane dla grupy do 18 osób, szkolenie jest w ¾ warsztatem praktycznym i w ¼ prezentacją teoretyczną. Formuła szkolenia na bazie flipped classroom :
● Duża dawka praktyki;
● Dyskusja i autorefleksja;
● Niezbędna ilość teorii na podsumowanie i uporządkowanie pracy;.
● Ewaluacja szkolenia.
Ten kurs został stworzony dla nauczycieli, którzy chcą dowiedzieć się więcej o zarządzaniu efektywną i nowoczesną klasą, która zachęca do uczestnictwa i angażuje się w naukę, wykorzystując najnowsze techniki i narzędzia. Nauczyciele dowiedzą się więcej o zarządzaniu klasą poprzez refleksję, obserwację nauczyciela i scenariusze przypadków, które zachęcają do dyskusji i rozwiązywania najczęstszych problemów w klasie. Dzięki intensywnym i angażującym zajęciom uczestnicy dowiedzą się, jak zwiększać motywację poprzez aktywizowanie WSZYSTKICH uczniów, monitorować bieżącą pracę, budować relacje z uczniami, stosować jako standard pracę w parach i grupach, a także zdobędą wskazówki, jak zachęcać uczniów do refleksji nad własną motywacją, pracą i jej oceną. Nauczyciele przećwiczą planowanie pracy wg nowoczesnych metod i technik pracy. Zdobędą ponadto podstawową wiedzę o „Visible learning” – widocznym uczeniu się J. Hattie i jak stosować taxonomię Blooma w codziennej pracy na lekcji. Dzięki temu będą mogli projektować lekcje oparte na intensywnej aktywności uczniów a nie nauczyciela i podnieść efektywność i tempo przyswajania wiedzy przez swoich uczniów.
Podczas szkolenia nauczyciele będą pracować nad następującymi zagadnieniami:
● Uczestnicy omówią radzenie sobie z typowymi problemami związanymi z kierowaniem klasą i techniki ich rozwiązywania;
● Zaprojektują lekcje oparte na peer-learning
● Przećwiczą zestaw nowoczesnych metod i technik przydatnych w pracy w grupie;
● Zaplanują „odwrócone” kierowanie pracą w parach i grupach;
● Dowiedzą się jak stworzyć lekcję z elementami autorefleksji ucznia i otrzymają praktyczne narzędzia do pracy;
● Dowiedzą się jak prowadzić bieżący monitoring pracy i zachowania uczniów i otrzymają narzędzia praktyczne;
● Cooperative Learning; czyli jak planować pracę w grupach
● Zapoznają się z podstawowymi pomysłami na ewaluację lekcji opartej na współpracy uczniów.
● Dowiedzą się czym jest i jak stosować visible learning w praktyce
● Wypełnią kartę podsumowania i ewaluacji szkolenia
© Copyright 2024 Akademia Smart High. Wszelkie prawa zastrzeżone.
© Copyright 2024 Akademia Smart High. Wszelkie prawa zastrzeżone.