Zadzwoń: + 48 572 00 11 00
Czas: 6 godzin Cena: 390 pln
Termin: ustalony po skompletowaniu grupy
Prowadzący: Kinga Kuźma-Gołdanowska
Formuła: Warsztaty
Poziom: Nauczyciele szkoły podstawowej klas 4-8, Nauczyciele szkół średnich (osobna grupa)
Język: Polski (lub opcjonalnie angielski)
Zapisz się
Organizacja:
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują materiały, bibliografię, prezentacje i narzędzia do pracy w klasie oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Materiały:
Szkolenie przewidziane dla grupy do 18 osób, szkolenie jest w ¾ warsztatem praktycznym i w ¼ prezentacją teoretyczną. Formuła szkolenia na bazie flipped classroom :
● Duża dawka praktyki;
● Dyskusja i autorefleksja;
● Niezbędna ilość teorii na podsumowanie i uporządkowanie pracy;.
● Ewaluacja szkolenia.
Podczas szkolenia nauczyciele będą pracować nad następującymi zagadnieniami:
● Zaprojektować kreatywne i angażujące zajęcia z wykorzystaniem różnorodnych materiałów, ćwiczeń, eksperymentów i technik zarządzania klasą;
● Tworzyć i znajdować stymulujące materiały z prawdziwego świata, by zwiększyć zainteresowanie i motywację uczniów;
● Włączać umiejętności receptywne i produktywne do każdego szkolnego programu nauczania;
● Stworzyć bezpieczne i integracyjne środowisko w klasie w celu promowania aktywnego i zaangażowanego uczestnictwa uczniów;
● jak realizować działania oparte na współpracy i komunikacji.
● Wypełnią kartę podsumowania i ewaluacji szkolenia
Ten kurs dostarczy uczestnikom pomysłów na planowanie, tworzenie i wdrażanie zabawnych i porywających lekcji, które promują współpracę i zaangażowanie uczniów. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z wykorzystaniem różnorodnych tekstów i źródeł audiowizualnych oraz zdobyć nowe umiejętności w zakresie angażowania uczniów poprzez ich własne aktywne działanie. Nauczyciele zdobędą narzędzia do zarządzania uczestnictwem indywidualnym, w parach, grupach, zespołach i całej klasie, aby ułatwić aktywną interakcję i dyskusję na konkretne tematy w klasie.
Uczestnicy uzyskają ważny wgląd w praktykę zarządzania i utrzymywania efektywnej atmosfery w klasie, czując, jak to jest być znowu uczniem. Nauczyciele poznają nowe sposoby na maksymalne wykorzystanie pomysłowych lekcji opartych na realnych kontekstach i istotnych treściach. Będą też mieli okazję podzielić się i zastanowić nad własnymi doświadczeniami w zakresie projektowania wspólnych i kreatywnych zajęć.
© Copyright 2024 Akademia Smart High. Wszelkie prawa zastrzeżone.
© Copyright 2024 Akademia Smart High. Wszelkie prawa zastrzeżone.