Zadzwoń: + 48 572 00 11 00

PL

#1
#2
#3
Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta
 
Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta

Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta Czas: 30 godzin   Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta Cena: 1050 PLN

Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta Termin: ustalony po skompletowaniu grupy

Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta Prowadzący: Akademia Smart High

Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta


Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta Formuła: Kurs

Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta Poziom: Podstawowy

Matematyka | poziom podstawowy | intensywna ostatnia prosta Język: Matematyka


Zapisz się


Organizacja: stacjonarnie lub online, dwugodzinne bloki, co tydzień, od lutego do kwietnia

Materiały: materiały drukowane, materiały elektroniczne, dedykowana grupa kontaktu


Opis


Ostatni etap przygotowań – intensywny kurs na kilka tygodni przed maturą. To program mobilizujący do działania w kluczowym momencie: łączy powtórki, egzaminy próbne i trening psychologiczny.

 

Dla kogo?

Dla uczniów, którzy

  • chcą wzmocnić swoją formę przed maturą,
  • potrzebują dodatkowej motywacji i treningu egzaminacyjnego,
  • potrzebują powtórki w trybie ekspresowym,
  • czują presję czasu i chcą efektywnie wykorzystać ostatni miesiąc.

 

Zakres programu

  • 2 spotkania tygodniowo przez 8 tygodni,
  • trening z arkuszami i typowymi pułapkami egzaminacyjnymi,
  • szybkie powtórki i strategie punktowe,
  • miniwarsztaty radzenia sobie ze stresem.

 

Forma i organizacja

  • zajęcia popołudniowe (wczesnowieczorne) lub w weekendy,
  • zajęcia stacjonarne,
  • intensywny, ale wspierający klimat pracy.

 

Efekty i rezultaty

  • gotowość psychiczna do egzaminu,
  • utrwalenie strategii i nawyków egzaminacyjnych,
  • wzrost punktacji w próbnych testach.

Cele


Cele ogólne

  • Powtórzenie i utrwalenie kluczowych treści egzaminu z matematyki (poziom podstawowy) w intensywnym trybie 10 dni × 3.
  • Wypracowanie strategii rozwiązywania arkusza.
  • Doskonalenie umiejętności obliczeniowych, analitycznych i graficznych niezbędnych do zdania egzaminu.
  • Redukcja najczęstszych błędów rachunkowych, logicznych i zapisu rozumowania tuż przed maturą.

 

Cele szczegółowe

Diagnoza i strategie

  • Mini-arkusz startowy, identyfikacja luk, plan 10-dniowy, taktyka pracy na czas.

 

Liczby rzeczywiste i działania

  • Potęgi, pierwiastki, wzajemne położenie liczb na osi; kolejność działań, kalkulator.

 

Procenty i proporcje

  • Podwyżki/obniżki, odsetki, skalowanie, równania proporcjonalności.

 

Wyrażenia algebraiczne i równania

  • Wzory skróconego mnożenia, rozkład na czynniki, równania i nierówności liniowe.

 

Funkcja liniowa i kwadratowa

  • Wykres, miejsce zerowe, współczynnik kierunkowy; deltа, wierzchołek, szkic paraboli.

 

Geometria planimetryczna

  • Pola i obwody figur, twierdzenie Pitagorasa, skala mapy, podobieństwo.

 

Geometria analityczna i trygonometria

  • Współrzędne, równanie prostej, odległość punktów; sin, cos, tan w trójkącie prostokątnym.

 

Statystyka opisowa i prawdopodobieństwo

  • Średnia, mediana, dominanta, odchylenie; klasyczne P(A), drzewo możliwości.

 

Arkusz próbny i feedback

  • Symulacja (zadania kluczowe); analiza punktacji, szybka korekta.

 

Strategia finałowa

  • Powtórka wzorów, check-lista błędów, plan tygodni poprzedzających egzamin.

 

Kluczowe

  • Algebra: liczby rzeczywiste, wyrażenia algebraiczne, równania.
  • Funkcje: liniowa, kwadratowa, interpretacja wykresu.
  • Geometria: planimetria, trygonometria, geometria analityczna.
  • Statystyka & prawdopodobieństwo: miary opisowe, obliczenia P(A).

 

Portfolio

  • Mini-arkusz diagnostyczny – z komentarzem.
  • Zestaw zadań obliczeniowych – wersja przed i po korekcie.
  • Skrócony arkusz próbny – z poprawkami.

 

Ocenianie i monitorowanie postępu

  • Porównanie wyników mini-arkusza i arkusza próbnego.
  • Redukcja błędów obliczeniowych i logicznych.
  • Spełnienie kryteriów pełnego zapisu rozumowania w zadaniach otwartych.

 

Materiały i metody

  • Arkusze próbne CKE (wybór kluczowych zadań), tablice wzorów, kalkulator prosty.
  • Techniki: schemat rozwiązywania krok-po-kroku, timing arkuszowy, error log.
  • Dziennik postępów ucznia i lista „can-do” do samoewaluacji.