Zadzwoń: + 48 572 00 11 00

PL

#1
#2
#3
Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie
 
Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie

Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie Czas: 20 godzin   Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie Cena: 700 PLN

Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie Termin: ustalony po skompletowaniu grupy

Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie Prowadzący: Akademia Smart High

Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie


Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie Formuła: Kurs

Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie Poziom: Podstawowy

Język angielski | poziom podstawowy | intensywne ferie Język: Angielski


Zapisz się


Organizacja: stacjonarnie lub online, dwugodzinne bloki, codziennie, ferie zimowe

Materiały: materiały drukowane, materiały elektroniczne, dedykowana grupa kontaktu


Opis


Intensywny kurs przygotowawczy odbywający się w czasie ferii zimowych. Skoncentrowany na szybkiej powtórce najważniejszych zagadnień, pracy z arkuszami i strategii egzaminacyjnej. Idealny jako uzupełnienie systematycznej nauki lub wsparcie dla uczniów, którzy zaczynają później.

 

Dla kogo?

Dla uczniów, którzy

  • chcą nadrobić zaległości,
  • potrzebują uporządkowania materiału,
  • planują rozpocząć intensywną naukę od drugiego semestru.

 

Zakres programu

  • 10 dni intensywnych zajęć (po 3 godziny dziennie),
  • powtórka głównych działów tematycznych,
  • arkusze egzaminacyjne i symulacje,
  • dostęp do materiałów i planu dalszej nauki.

 

Forma i organizacja

  • zajęcia codzienne w czasie dwóch tygodni ferii,
  • prowadzone przez doświadczonych egzaminatorów,
  • kameralne grupy.

 

Efekty i rezultaty

  • przyspieszona nauka i systematyzacja wiedzy,
  • wzrost pewności siebie,
  • start do dalszego samodzielnego przygotowania.

Cele


Cele ogólne

  • Powtórzenie i utrwalenie kluczowych treści egzaminu z języka angielskiego (poziom podstawowy) w intensywnym trybie 10 dni × 3.
  • Wypracowanie strategii rozwiązywania arkusza.
  • Doskonalenie umiejętności słuchania, czytania, gramatyki/leksyki i pisania krótkiej wypowiedzi.
  • Redukcja najczęstszych błędów językowych, leksykalnych i kompozycyjnych tuż przed egzaminem.

 

Cele szczegółowe

Diagnoza i strategie

  • Mini-arkusz startowy, identyfikacja luk, plan 10-dniowy, taktyka pracy na czas.

 

Listening – global & gist

  • Zadania multiple-choice / matching; notowanie słów-kluczy, przewidywanie odpowiedzi.

 

Listening – detail & numbers

  • Rozpoznawanie liczb, dat, nazw własnych; identyfikacja parafraz.

 

Reading – gist & True/False

  • Skimming, scanning; rozpoznawanie głównej myśli i intencji autora.

 

Reading – matching headings & gap fill

  • Dopasowywanie nagłówków, cohesion devices, wnioskowanie z kontekstu.

 

Use of English – multiple-choice gap fill

  • Kolokacje, phrasal verbs; wybór poprawnej opcji leksykalnej.

 

Use of English – open cloze

  • Elipsa leksykalno-gramatyczna; kontrola spójności tekstu.

 

Writing – struktura i treść

  • Budowa e-maila / opowiadania: greeting–body–closing, rozwijanie 4 punktów polecenia.

 

Writing – język i redakcja

  • Rejestr (informal / semi-formal), linkers, korekta błędów gramatycznych i ortograficznych.

 

Arkusz próbny i feedback

  • Symulacja (zadania kluczowe); analiza punktacji, szybka korekta.

 

Strategia finałowa

  • Powtórka banku kolokacji i phrasal verbs, check-lista błędów, plan tygodni poprzedzających egzamin.

 

Kluczowe

  • Listening: global understanding, detail, akcenty.
  • Reading: gist, inference, matching, gap fill.
  • Use of English: multiple-choice gap fill, open cloze, kolokacje.
  • Writing: e-mail / opowiadanie; treść, organizacja, zakres, poprawność.

 

Portfolio

  • Mini-arkusz diagnostyczny – z komentarzem.
  • Wypowiedź pisemna ćwiczebna – wersja przed i po redakcji.
  • Skrócony arkusz próbny – z poprawkami.

 

Ocenianie i monitorowanie postępu

  • Porównanie wyników mini-arkusza i arkusza próbnego.
  • Redukcja błędów leksykalno-gramatycznych.
  • Spełnienie kryteriów treści, organizacji, zakresu i poprawności w pracy finałowej.

 

Materiały i metody

  • Arkusze próbne CKE (wybór kluczowych zadań), bank kolokacji i phrasal verbs, checklisty językowe.
  • Techniki: shadowing, sentence transformation, timing arkuszowy, error log.
  • Dziennik postępów ucznia i lista „can-do” do samoewaluacji.